[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sat Oct 4 13:48:29 EEST 2008

When the date was Saturday 04 October 2008, Themistoklis Savvidis wrote:

> Για το πόσο εύχρηστη είναι η συγκεκριμένη διανομή, για το attitude που
> αποκτούν οι χρήστες της λόγω της "ευχρηστίας" αυτής και για τα
> αποτελέσματα αυτού του attitude, σε παραπέμπω στην lgu και στο όργιο
> "Ubuntu
> forums" του Ρικούδη, που είμαι σίγουρος πως κάπου πήρε το μάτι σου =)

Η απάντηση μου ήταν σαφώς πάνω σε αυτή σου τη δήλωση:

«... [το Linux] ακόμη δεν είναι αρκετά εύχρηστο για desktop χρήση, εκτός αν
έχεις κάποιον να στο στήσει.»

Aν κάποιος μπορεί να βάλει μόνος του Windows, μπορεί να βάλει και Ubuntu.

Δεν θέλουν να γίνουν όλοι UNIX hackers, μερικοί απλά χρειάζονται
ένα «στιβαρό» λειτουργικό σύστημα για να κάνουν τη δουλειά τους και να μην
ασχολούνται σχεδόν ποτέ με αυτό.

Το «πρόβλημα» του Ρικούδη (και οποιουδήποτε τρέφει τα ίδια αισθήματα για τη
πλειοψηφία των χρηστών του Ubuntu) λύνεται αν χρησιμοποιεί σωστά το Google
(Hint: "-site:ubuntu.com")

--
 Michael Iatrou