[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Sat Oct 4 03:39:41 EEST 2008

2008/10/2 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή συγκυρία να διοργανώναμε μέσα στον
> Οκτώβρη (μια καθημερινή μεσημέρι) ένα μικρό install fest στο χώρο του
> παν/μιου (πχ. έξω από το Πάρκο της Ειρήνης) όπου σε 1-2 τραπέζια θα
> είχαμε κάποια laptops ή/και pc με linux και να ενημερώναμε τους
> φοιτητές σχετικά με το linux, να μοιράζαμε cds με διανομές και να
> βοηθούσαμε κόσμο που θα έχει φέρει laptops ή pcs να εγκαταστήσουν
> linux.

Να ενημερώνουμε έναν έναν τους φοιτητές που ενδεχομένως θα δείξουν
ενδιαφέρον δε μου φαίνεται αποδοτικό. Επίσης, δε νομίζω πως μπορούμε
να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για το linux "στο πόδι" γιατί
όσο εύχρηστο κ αν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, ακόμη δεν είναι
αρκετά εύχρηστο για desktop χρήση, εκτός αν έχεις κάποιον να στο
στήσει. Στο κάτω κάτω, δεν έχω πειστεί πως το linux "πρέπει" να γίνει
πιο φιλικό απ' ότι ήδη είναι.

Αν από την άλλη οργανωθεί κάποιο συγκεκριμένο event με παρουσιάσεις
ώστε να δείξουμε το τι, το γιατί και το πως, πολύ ευχαρίστως να
βοηθήσω όσο μπορώ.