[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sat Oct 4 04:19:34 EEST 2008

When the date was Saturday 04 October 2008, Themistoklis Savvidis wrote:

> Να ενημερώνουμε έναν έναν τους φοιτητές που ενδεχομένως θα δείξουν
> ενδιαφέρον δε μου φαίνεται αποδοτικό.

Φαντάζομαι ότι εννοεί κάτι σαν το Software Freedom Day event: εμείς είμαστε
εκεί με τα φυλλάδια που έχουν τις κατάλληλες παραπομπές και τα CD και ο
κόσμος περνάει και «ενημερώνεται». Έτσι προωθούμε και το Linux και
αυξάνουμε το visibility του PLUG.

> Επίσης, δε νομίζω πως μπορούμε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για
> το linux "στο πόδι" γιατί όσο εύχρηστο κ αν έχει γίνει τα τελευταία
> χρόνια, ακόμη δεν είναι αρκετά εύχρηστο για desktop χρήση, εκτός αν έχεις
> κάποιον να στο στήσει.

Έχεις στήσει Ubuntu τώρα τελευταία; Είναι αποτρόπαια εύχρηστο. (αν και όχι
τόσο robust όσο το Debian, τόσο γρήγορο όσο το Gentoo -O3, τόσο KISS και
cult όσο το Slackware, τόσο ξεχασμένο όσο το Mandriva, τόσο
έχουμε-τον-Rambo-των-μεταφράσεων όσο το Fedora, τόσο
μπλιαχ-μόνο-που-το-θυμάμαι Arch, τόσο... και δεν έχω φτάσει στο Yellow Dog
ακόμα... αλλά το πιάσαμε πιστεύω)

--
 Michael Iatrou