[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

aegis.sec aegis.sec at gmail.com
Fri Oct 3 10:54:19 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Πολύ καλή ιδέα.  Με εξαίρεση τις μέρες 16-19 Οκτώβρη, που μάλλον θα
> είμαι Αθήνα για την εκδήλωση Athens Digital Week[1], νομίζω πως μπορώ κι
> εγώ να έρθω σε install-fest.  Αρκεί να μην πειράζει που το laptop μου
> έχει FreeBSD αντί για Linux :-)

Ακόμα πιο αποτελεσματικό πιστεύω θα ήταν να κάνουμε "σεμινάρια" σε
συγκεκριμένες σχολές που χρησιμοποιούν PC για τα μαθήματα. Μου φαίνεται
δύσκολο όταν ο άλλος πάει να πιει καφέ να κάτσει να δει εγκατάσταση
λειτουργικού.Τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου έμεινε όταν είχαμε κάνει
κάτι αντίστοιχο στην εστία.

Ενδεικτικά αναφέρω τους Η/Υ, τους ηλεκτρολόγους ή ακόμα και τους
μαθηματικούς που χρησιμοποιούν windows + mathematica + matlab ενώ και τα
2 προγραμμάτα υπάρχουν για linux.