[Plug] Meeting

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Nov 14 02:24:31 EET 2007

On 11/13/07, Paris <parisz at freemail.gr> wrote:
> Να πω κάτι και γω?Μέρα,ώρα κανονίζεται εύκολα.Μήπως να τεθούν και
> κάποιοι στόχοι για την συνάντηση?Γιατί αν ξέρει ο κόσμος τι πάει να
> κάνει τότε έρχεται πιο εύκολα.

Καλή ιδέα η συνάντηση να έχει συγκεκριμένα θέματα/παρουσιάσεις.
Προσωπικά θα μπορούσα να παρουσιάσω το Google Summer of Code Project
μου και τη γενική αναδιοργάνωση του έργου μεταφράσεων του Fedora που
συμβαίνει τους τελευταίους μήνες.

> Να υπενθυμίσω σε όσους δεν ήρθαν τις τελευταίες φορές ότι εγκατάσταση
> διανομών στα PC αυτά δεν έγινε τελικά.Υπάρχει όμως ένα router πλεον που
> μπορεί να δικτυώσει κάποια από αυτά (δεν είμαι σίγουρος όμως αν το
> καναμε γιατι δεν είχαμε εργαλεία να φτιάξουμε τα καλώδια..).

Θα φέρουμε με το Χρίστο Τροχα* εργαλειάκι και κλιπ για τα καλώδια και
ένα Fedora Live DVD για τυχόν εγκαταστάσεις. (Υψόψιν ότι παρουσιάσεις
και κουβέντες μπορούν να γίνουν και χωρίς PC, οπότε είναι κάτι που
μπορεί να γίνει παράλληλα με παρουσιάσεις στις επόμενες συναντήσεις)

> Γενικά ο χώρος και η τοποθεσία του είναι κάτι που όπως είπε ο
> Σπύρος,λίγες ομάδες έχουν την τύχη να διαθέτουν.Νομίζω πως αν αυτή την
> φορά ξεκινήσει πιο συγκροτημένα, μπορούμε να πετύχουμε αρκετά πράγματα...

Όρεξη να υπάρχει και καλή διάθεση κι όλα φτιάχνουν νομίζω εγώ. :)

-δ