[Plug] Meeting

Paris parisz at freemail.gr
Sun Nov 18 13:23:50 EET 2007

Dimitris Glezos wrote:
> Καλή ιδέα η συνάντηση να έχει συγκεκριμένα θέματα/παρουσιάσεις.
> Προσωπικά θα μπορούσα να παρουσιάσω το Google Summer of Code Project
> μου και τη γενική αναδιοργάνωση του έργου μεταφράσεων του Fedora που
> συμβαίνει τους τελευταίους μήνες.

Ωραία,κάτι τέτοιο νομίζω θα χει σίγουρα ενδιαφέρον.Επομένως προς το
παρών υπάρχει η παρουσίαση και η "τελειοποίηση" του εργαστηρίου.Νομίζω
είναι αρκετά για μια πρώτη φορά.Επίσης για μια ακόμη φορά,όποιος έχει
hardware που δεν θέλει (κυρίως RAM,HDDs,ίσως κάρτες δικτύου,κάνα μεγάλο
router) ας το φέρει.Εγώ έχω ένα PC έτοιμο,αλλά δεν έχω αμάξι.Αν δούμε
ότι όλα πάνε καλά με τα ήδη υπάρχοντα,θα το φέρω επόμενη φορα.Προτείνω
πάντως να μπουν διαφορετικές διανομές στο καθένα (μερικά ίσως να μην
σηκώνουν και πολλά πράγματα..).Α, επίσης υπάρχει και ένα serverάκι το
οποίο όμως δεν υποστηρίζει boot από CD αν θυμάμαι καλά...

Λοιπόν αφού δώσαμε νόημα στην συνάντηση.μήπως ήρθε η ώρα να κανονίσουμε
ημέρα/ώρα?