[Plug] Meeting

Paris parisz at freemail.gr
Tue Nov 13 15:38:20 EET 2007

Να πω κάτι και γω?Μέρα,ώρα κανονίζεται εύκολα.Μήπως να τεθούν και
κάποιοι στόχοι για την συνάντηση?Γιατί αν ξέρει ο κόσμος τι πάει να
κάνει τότε έρχεται πιο εύκολα.

Να υπενθυμίσω σε όσους δεν ήρθαν τις τελευταίες φορές ότι εγκατάσταση
διανομών στα PC αυτά δεν έγινε τελικά.Υπάρχει όμως ένα router πλεον που
μπορεί να δικτυώσει κάποια από αυτά (δεν είμαι σίγουρος όμως αν το
καναμε γιατι δεν είχαμε εργαλεία να φτιάξουμε τα καλώδια..).

Γενικά ο χώρος και η τοποθεσία του είναι κάτι που όπως είπε ο
Σπύρος,λίγες ομάδες έχουν την τύχη να διαθέτουν.Νομίζω πως αν αυτή την
φορά ξεκινήσει πιο συγκροτημένα, μπορούμε να πετύχουμε αρκετά πράγματα...