[Plug] Ερώτηση (the sequel)

Ermis theostaltos at yahoo.gr
Wed Apr 18 23:24:55 EEST 2007

Επίσης δεν έχω περάσει ακόμα για τα καλά σε λίνουξ.
Το θέλω πολύ όμως.
Με όσους έχω μιλήσει απεχθάνoται τα rpm based distros.
Μάλλον επειδή χάνουν τον έλεγχο του τί γίνεται κατά την εγκατάσταση
οποιουδήποτε λογισμικού, υποθέτω.
Εγώ πάντως ως αρχάριος θα αρχίσω έχω αρχίσει με ubuntu, αλλά στο
παρελθόν είχα δοκιμάσει και με SUSE 9.2.
Στο λαπτόπι που έχω βέβαια δεν αναγνωρίστηκαν όλα τέλεια, αλλά τη
δουλειά μου την έκανα κουτσά στραβά, χωρίς να προχωρήσω σε πολύπλοκες
διαδικασίες όπως κάψιμο dvd ή μετατροπή ταινιών avi σε dvd με ελληνκούς
υπότιτλους κλπ.

Φιλικά Βασίλης
http://diaitologia.blogspot.com