[Plug] τριτη + toshiba fix

madmetal madmetal75 at gmail.com
Sat Apr 21 20:39:32 EEST 2007

λοιπον μιας και η σημερινη συναντηση ηταν ενα βημα προσεγγισης (ελπιζω
θετικο) με τη σχολη των μαθηματικων ας προχωρησουμε..

την τριτη το βραδακι κατα τις 7 θα μαζευτουμε οσοι καμικαζι θελετε να
στησουμε υπολογιστες καφετιερα τοιχους πορτες κλπ..
και μονος μου να ειμαι θα γινει η δουλεια οποτε οποιος μπορει να ερθει για
βοηθεια...

επισης για τον nkostop και τον παρη που εχουν toshiba με ubuntu και δεν
εχουν ηχο μαλλον βρεθηκε λυση...
αντε ελπιζω να βοηθησει..(και ειναι και ενα δειγμα στο που χρειαζεται μια
κοινοτητα linux..)
χαιρετιζω...