[Plug] Ερώτηση (the sequel)

Ermis theostaltos at yahoo.gr
Wed Apr 18 22:37:12 EEST 2007

Ελπίζω να μη σας απογοητεύσω, αλλά δεν είμαι προγραμματιστής ούτε όμως
και φοιτητής πληροφορικής ή κάτι παρόμοιο.
Κλινικός διαιτολόγος είμαι, αλλά έχω λόξα με τους υπολογιστές επειδή με
βοηθούν πολύ στη δουλειά μου. Έχω μερικές ακόμα ερωτήσεις ενικότερα για
προγράμματα ανοιχτού κώδικα:

1) Data mining applications. Μήπως SQL MM ή κάτι τέτοιο;
2) Ανοικτού κώδικα εφαρμογές νευρωνικών δικτύων
3) Το ανάλογο του SPSS σε ανοικτό κώδικα; Μήπως είναι το στατιστικό
πακέτο R;
4) Ανάλογη εφαρμογή με την clementine του SPSS υπάρχει;
5) Νευρωνικά δίκτυα με εφαρμογές σε τυχερά παιχνίδια όπως το lotto
sorcerer για παράθυρα;

Φιλικά,
Παπαμίκος Βασίλης