[Plug] νέο μέλος

Konstantinos Smanis kon.smanis at gmail.com
Wed Apr 18 17:23:04 EEST 2007

Γεια σας και απο μένα

είμαι σχετικα καινουριος στη λιστα (ειμαι μελος εδω και ενα μηνα αλλα αυτη
ειναι η πρωτη φορα που γραφω στη λιστα) και ασχολουμαι 1-2 χρονια με Linux.
Επιτελους επανενεργοποιηθηκε! Δυστυχως αν και μενω σχετικα κοντα (Ρίο) δε
νομιζω οτι θα μπορεσω να ερθω το Σαββατο καθως έχω μαθήματα (είμαι 15
βλέπετε). Πάντως θα δω αν με βολευει η ωρα και ισως ερθω.

Κωνσταντινος Σμάνης

ΥΓ: 1. Ποσο χρονων είναι ο vεοτερος του PLUG?
      2. Ξέχασα να αναφέρω ότι είμαι μέλος της Ελληνικης ομάδας Μεταφρασης του
openSuSE.