[Plug] καλησπέρα plug

Elias Diab diab at master.math.upatras.gr
Sat Dec 16 21:56:18 EET 2006

γεια σας,

ήλπιζα πως δε θα είμαι ο πρώτος που θα σπάσει το ρόδι, αλλά απ' ότι φαίνεται
η χτεσινή αμηχανία βγήκε από τη συνάντηση και μπήκε στη λίστα.

τελικά που καταλήξαμε? μου έκανε εντύπωση που δεν μιλήσαμε για linux, δεν
έγινε κανένα flame, αλλά φτάσαμε σε επίπεδα να συζητάμε για νομικό πρόσωπο.

τελικά βγήκαν κάποια συμπεράσματα από τη χτεσινή συνάντηση, αν ναι ποια? για
επόμενη συνάντηση θα πούμε κάτι?

πάντα επικοινωνείς καλύτερα μέσω mail για τέτοια θέματα όπως το linux,
σκέφτεσαι κ λίγο πριν πατήσεις send.

*και μια παρατήρηση για τη λίστα, για ποιό λόγο κάποιος να γραφτεί digest
member..?

--
elias