[Plug] Linux Patra

Markos Chandras hwoarang at silverarrow.gr
Sun Dec 17 13:28:12 EET 2006

γεια σας,

ήλπιζα πως δε θα είμαι ο πρώτος που θα σπάσει το ρόδι, αλλά απ' ότι
φαίνεται η χτεσινή αμηχανία βγήκε από τη συνάντηση και μπήκε στη λίστα.

τελικά που καταλήξαμε? μου έκανε εντύπωση που δεν μιλήσαμε για linux,
δεν έγινε κανένα flame, αλλά φτάσαμε σε επίπεδα να συζητάμε για νομικό
πρόσωπο.

τελικά βγήκαν κάποια συμπεράσματα από τη χτεσινή συνάντηση, αν ναι ποια?
για επόμενη συνάντηση θα πούμε κάτι?

πάντα επικοινωνείς καλύτερα μέσω mail για τέτοια θέματα όπως το linux,
σκέφτεσαι κ λίγο πριν πατήσεις send.

*και μια παρατήρηση για τη λίστα, για ποιό λόγο κάποιος να γραφτεί
digest member..?

--
elias

Hwoarang:

Ήταν μεγάλη η αμηχανια για να οδηγηθούμε σε flame. Καλό θα ήταν να
κανονίζαμε μια συναντησούλα δευτέρα-Τρίτη όπως είπαμε να δούμε πως θα το
οργανώσουμε καλύτερα.

Κάτσε να δούμε τι θα πούν και τα άλλα παιδια