[Plug] plug revival

Nick Kostopoulos kostopn at ceid.upatras.gr
Mon Dec 11 23:44:10 EET 2006

Λοιπόν,
όντως ο χώρος αυτός είναι στο υπόγειο του σχολείου όπου είναι και ο
αστο. Βεβαια επειδή δεν τον εχουμε χρησιμοποιήσει ποτέ θέλει δουλίτσα
για να γίνει βιώσιμος. Για όσους λοιπόν ενδιφέρονται λέμε για μια πρώτη
συνάντηση αυτη την Παρασκευή(15/12/2006). Το ραντεβού έχει οριστεί 18:30
μπροστά στο Αρσάκειο. Θα πάμε να πιούμε καφέ στο στέκι του συλλόγου ώστε
να δούμε και άμα μας ενδιαφέρει ο χώρος. Για όσους αργήσουν θα μας βρούν
ένα στενό μετά το Αρσάκειο μπρος την Καρόλου, την Βαλτετσίου, ανάμεσα σε
Μαιζώνος και Κορίνθου(είναι προάυλιο σχολείου με μια πράσινη πόρτα). Αν
υπάρχουν αντιρήσσεις στην ώρα στείλτε να το κοιτάξουμε. Επίσης να
διευκρινήσω ότι ο σύλλογος αστο(για όσους δεν ξέρουν και έχουν
επιφυλάξεις) είναι μη κερδοσκοπικός πολιτιστικός σύλλογος με ομάδες
δημιουργικής απασχόλησης(ουδε μιαν σχέση με πολιτικά επίσης) και ο χώρος
δεν μας δεσμεύει σε τίποτα σε σχέση με τον σύλλογο(ούτος η άλως στον
δήμο ανήκει απλά δεν ενδιαφέροντε και έχω εγώ τα κλειδιά).
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα.