[OLPC-Greek schools] Opera και Flash στο OLPC

Alexandros Kofteros akoftero at spidernet.com.cy
Sat Jun 19 15:05:37 EEST 2010

Έχω την εντύπωση πως πρώτα τα ΧΟ σας πρέπει να εγγραφούν από τον ELLAK
με τους αριθμούς του κάθε μηχανήματος. Μετά, η διαδικασία γίνεται
αυτόματα μέσα σε 24 ώρες, αφού ακολουθήσετε τα βήματα που είχαμε
αναφέρει στις συναντήσεις.

Όσον αφορά τους φυλλομετρητές, ο Opera είναι ο πιο 'ελαφρύς' και
μάλιστα έχει 'ζαχαροποιηθεί' για χρήση με το ΧΟ (αν και η διαδικασία
έχει λίγα βήματα). Αν μπορείτε στείλτε μου μήνυμα για τις δυσκολίες
που έχετε με το flashplayer ώστε να σας στείλω πίσω οδηγίες για
εγκατάστασή του.

φιλικά,

Αλέξανδρος Κοφτερός