[OLPC-Greek schools] Opera και Flash στο OLPC

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Mon Jun 21 07:59:58 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Στο λέω αυτό επειδή και εγώ προσπάθησα πολλές φορές να πάρω τέτοιο κλειδί
(developer key για δικαιώματα administrator) αλλά δεν τα κατάφερα, ούτε από
τον δικό μου ΧΟ ούτε από τους μαθητές μου.
Διάβασε εδώ
<http://wiki.laptop.org/go/Developer_key#Getting_a_developer_key_for_your_running_XO_laptop>εναλλακτικούς
τρόπους για να το πάρεις. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά αλλά θα το κάνω
(όταν προλάβω).

Στις 21 Ιουνίου 2010 7:51 π.μ., ο χρήστης Grigoris Filippiadis <
grfilip at gmail.com> έγραψε: