[OLPC-Greek schools] Opera και Flash στο OLPC

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Mon Jun 21 08:38:41 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Αλέξανδρε, καλημέρα

Δεν μπορώ δυστυχώς να παρακολουθώ τα μαθήματά σου λόγω υποχρεώσεών μου τις
ώρες εκείνες (πάντα έχω μάθημα για την επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου).
Έχετε κάνει πολύ σπουδαία δουλειά και έχετε πει πολλά ενδιαφέροντα που τα
έχω χάσει.
Ελπίζω να συνεχίσετε και του χρόνου.
Αν μπορείς πες μας τι χρειάζεται για να εγγραφούν από τον ELLAK τα
μηχανήματά μας, είναι κάτι πολύ σημαντικό για όλους μας.
Ευχαριστώ

Στις 19 Ιουνίου 2010 3:05 μ.μ., ο χρήστης Alexandros Kofteros <
akoftero at spidernet.com.cy> έγραψε: