[OLPC-Greek schools] κωδικοποίηση

Alexandros Kofteros akoftero at spidernet.com.cy
Sun Mar 21 16:29:23 EET 2010

Για την ακρίβεια το Mathisis είναι εντελώς ανοικτό – εγγραφή χρειάζεσαι μόνο
για να λάβεις μέρος στις τηλεδιαλέξεις, όλα τα υπόλοιπα είναι ανοικτά ακόμη
και σε επισκέπτες. Εδώ όμως πρέπει να τονίσω κάτι: για να αναρτήσεις
ο,τιδήποτε σε φόρουμ, είναι απαραίτητο να κάνεις εγγραφή, ώστε να αποφύγουμε
φαινόμενα spamming, διαφημίσεων, ή κακόβουλων σχολίων! Άρα, είτε στο Μάθησης
είτε κάπου αλλού (δεν επιθυμούμε να αποτελέσουμε αποκλειστικό σταθμό του
ΧΟ...) η εγγραφή για σκοπούς ανάρτησης στα φόρουμ πρέπει να είναι δεδομένη!