[OLPC-Greek schools] κωδικοποίηση

Ευγενία Αμαξίδου eamaxidou at gmail.com
Sun Mar 21 16:20:22 EET 2010

Καλησπέρα!

νομίζω ότι όλες αυτές οι συζητήσεις θα είναι χρήσιμες και στους μελλοντικούς
χρήστες του xo, οπότε θα είναι καλύτερα να αναρτώνται σε κάποιο forum.
Μπορεί είτε να χρησιμοποιηθεί η συζήτηση του μάθησης είτε του
ΕΛΛΑΚ<http://www.ellak.gr/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=102&task=listcat&catid=6>ή
κάτι άλλο.  Το μειονέκτημα του Μάθησης (νομίζω πως) είναι ότι
χρειάζεται
εγγραφή για να δεις τις συζητήσεις. Καλό βέβαια θα ήταν να είχαμε
ενδεχομένως κάποια ειδοποίηση για τυχόν καινούρια θέματα ή απαντήσεις. Καθώς
οι τεχνικές μου γνώσεις δεν είναι πολύ καλές, νομίζω ότι θα ήταν προτιμότερο
κάποιος από τους συναδέλφους μας με τη μεγαλύτερη πείρα, να πάρει την
πρωτοβουλία και να υποδείξει άμεσα το καταλληλότερο περιβάλλον για τις
συζητήσεις.
Θεωρώ ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό (καθώς και η παροχή κατάλληλου χώρου για
σχέδια μαθήματος).

φιλικά

Ευγενία Αμαξίδου

Στις 21 Μαρτίου 2010 11:55 π.μ., ο χρήστης Alexandros Kofteros <
akoftero at spidernet.com.cy> έγραψε: