[OLPC-Greek schools] xo1

ΤΑΣΟΣ ΔΡΟΓΓΙΤΗΣ adrogitis at sch.gr
Sun Mar 21 17:48:01 EET 2010

Ψάχνοντας μαθαίνεις.

1.	Μην χρησιμοποιήσετε φλασάκι με ανοικτό τη δραστηριότητα «τερματικό»,
στο βγάλσιμο  το κλειδώνει και μάλιστα πολύ άσχημα. Ούτε διαμόρφωση από τα
xp δεν μπορεί να γίνει. Τελικά κατάφερα να το ξεκλειδώσω με διαμόρφωση σε
ασφαλή λειτουργία στα xp.
2.	Η «εγγραφή» τρέχει κανονικά και με καλή ταχύτητα έγγραφα odt (από
openoffice 3.2 σίγουρα) πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι παλιές ασκήσεις μας
σε word δεν πάνε χαμένες.  Αύριο θα το δοκιμάσω στην Α΄ τάξη με διαμοιρασμό
από τον δικό μου χο1. (Απλά πράγματα για αρχή, λέξεις σε αλφαβητική σειρά,
συμπλήρωση προτάσεων).  Τα σχολικά βιβλία που είναι σε pdf αργούν ακόμα και
οι λίγες σελίδες

Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε forum αφού όλοι είμαστε σε διαδικασία ανακάλυψης και
ψαξίματος άλλοι εμπειρότεροι άλλοι (μπράβο μας που τολμάμε) αρχάριοι  και
πρέπει να υπάρχει ένας χώρος να συγκεντρώνονται όλα αυτά. Το Mathisis μια
χαρά μου φαίνεται, αν θέλετε και κάπου αλλού  ας συμφωνήσουμε όλοι να
δημοσιεύουμε εκεί ,   χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα blogs   και οι δικτυακοί
τόποι του κάθε σχολείου ή άτομου δεν θα παίξουν σημαντικό ρόλο. Στο κάτω
κάτω έχουμε ο καθένας μια τοπική κοινωνία και έναν περίγυρο  να
ενημερώσουμε.

Εμείς πάντως στην Πάτρα καλά ξεκινήσαμε, χωρίς προβλήματα, απλά το χο1 δεν
θέλει βιασύνες και ζοριλίκια, υπομονή και όχι πολλά κλίκ.

ΥΓ: Θανάση σας περιμένουμε αύριο, και με την ευκαιρία η Φωτεινή ετοιμάζει
δραστηριότητα με παράγωγή γραπτού λόγου σε  4 ομάδες και εγώ κάτι ψιλά και
θα είναι το πρώτο τεστ σε πραγματικό χρόνο μαθήματος μια και μέχρι τώρα
περισσότερο μελετούσαμε την χρήση και το μηχάνημα. Σας περιμένει και ο
Ανδρέας κατά το μεσημέρι στο ολοήμερο. Με τον Κώστα δεν μιλήσαμε, ίσως αύριο

Τάσος Δρογγίτης και Φωτεινή Μάνη από το 2/θέσιο Δημοτικό Πειραματικό Σχολείο
του Παν/μιου Πατρών