Re: νεος χρηστης

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Dec 6 14:24:10 EET 2009

2009/12/6 kostas papadopoulos <morrocoy09 at gmail.com>:
> καλημερα ,θα ηθελα να χρησιμοποιησω καποια εκδοση linux ποια μοθ προτεινεται
> ubundu η kubundu συγχωρεστε με που δεν ξερω  υπαρχουν διαφορες; εχω ηδη τα
> win7  και θελα χωρις να βγαλω τα win7 να εχω και μια απο αυτες τις 2
> εκδοσεις. σας ευχαριστω πολυ που με δεχτηκατε

Θα σου πρότεινα το Ubuntu που βασίζεται στο γραφικό περιβάλλον Gnome.
Το kubuntu είναι το ubuntu με KDE περιβάλλον εργασίας αντί για Gnome
που έχει το κανονικό ubuntu. Επειδή η βασική έκδοση του ubuntu είναι
αυτή με το gnome, υπάρχει πιθανότητα στο kubuntu να αντιμετωπίσεις
περισσότερα προβλήματα απ' ότι αν είχες ubuntu. Έτσι αν προτιμάς KDE,
ίσως είναι καλύτερο να δοκιμάσεις μια διανομή που η βασική της έκδοση
έρχεται με KDE (π.χ. suse).  Για να πάρεις μια ιδέα για το πως μοιάζει
το περιβάλλον του ubuntu και του gnome ρίξε μια ματιά στα:

http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/
http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.28/

Μπορείς να το εγκαταστήσεις μαζί με τα windows και να επιλέγεις σε
ποιο λειτουργικό θες να εργαστείς κατα την εκκίνηση του υπολογιστή
(λέγεται dual-boot η διαδικασία).

Για οδηγίες λήψης και έναρξης της εγκατάστασης δες στο

http://wiki.ubuntu-gr.org/DownloadUbuntu

Λεπτομερείς οδηγίες εγκατάστασης υπάρχουν στο forum της Ελληνικής
κοινότητας Ubuntu-gr:

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=455

Για απορίες και καθοδήγηση βήμα-βήμα μη διαστάσεις να γραφτείς στο
forum ( http://forum.ubuntu-gr.org/ucp.php?mode=register ) και να
δημοσιεύσεις τις ερωτήσεις σου, ή να έρθεις από το κανάλι μας στο IRC
( http://ubuntu-gr.org/webchat ).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.