Re: νεος χρηστης

kostas papadopoulos morrocoy09 at gmail.com
Sun Dec 6 16:51:12 EET 2009

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ σας ευχαριστω πολυ για τις πολυ σημαντικες αποψεις σας
σιγουρα θα σας χρειαστω αυριο λεω να δοκιμασω οντως το  ubundu ,αληθεια
χρειαζομαι antivirus??  ΕΧΩ  TO SKYPE ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ . ευχαριστα και
παλι

Στις 06 Δεκεμβρίου 2009 2:24 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Togias <
ktogias at math.upatras.gr> έγραψε: