νεος χρηστης

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Dec 6 14:03:35 EET 2009

On 6/12/2009 13:23, kostas papadopoulos wrote:
> καλημερα ,θα ηθελα να χρησιμοποιησω καποια εκδοση linux ποια μοθ
> προτεινεται ubundu η kubundu συγχωρεστε με που δεν ξερω  υπαρχουν
> διαφορες; εχω ηδη τα win7  και θελα χωρις να βγαλω τα win7 να εχω και
> μια απο αυτες τις 2 εκδοσεις. σας ευχαριστω πολυ που με δεχτηκατε

Καλώς μας βρήκες!

Η διαφορά μεταξύ των Ubuntu και Kubuntu είναι το γραφικό περιβάλλον,
επιφάνεια εργασίας και κάποιες εφαρμογές όπως π.χ. ένας απλός
επεξεργαστής κειμένου, ένας media player, κτλ. Το Ubuntu βασίζεται στο
GNOME [1] και της εφαρμογές του, ενώ το Kubuntu στο KDE [2] και τις
αντίστοιχες εφαρμογές του. Κατά τ' άλλα βασίζονται στον ίδιο πυρύνα του
Linux (kernel) και έχουν και ακριβώς τις ίδιες πηγές (repositories)
εφαρμογών.

Επειδή επιλογή μεταξύ Gnome και KDE ή αν θέλεις μεταξύ των πολλών
διανομών που κυκλοφορούν εκεί έξω είναι καθαρά υποκειμενική υπόθεση θα
σου πρότεινα να αποφασίσεις μόνος σου. :-P

Υπάρχει εύκολος τρόπος χωρίς να πειράξεις ΤΙΠΟΤΑ από το σύστημά σου.
Λέγεται "Live CD"! Οι πιο δημοφιλείς διανομές (μεταξύ και αυτές που
ανέφερες) διαθέτουν και κάποιο Live CD, με το οποίο ξεκινάς τον
υπολογιστή σου και τρέχεις κανονικά το λειτουργικό σύστημα χωρίς όμως να
γίνει η οποιαδήποτε εγκατάσταση στον σκληρό σου δίσκο.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Live CDs θα βρεις στην σελίδα:
https://help.ubuntu.com/community/LiveCD

Από εδώ θα κατεβάσεις το Live CD του Ubuntu:
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

Το "Desktop CD" είναι το Live CD για το Ubuntu. Στην παρακάτω σελίδα θα
βρεις πληροφορίες για το πως να «κάψεις» το iso αρχείο που κατέβασες σ'
ένα δισκάκι.
https://help.ubuntu.com/9.10/switching/installing-burning.html

Θα βρεις και το Live CD του Kubuntu στην σελίδα του. Δοκίμασε τα και
αποφάσισε. Όπου δυσκολευτείς εδώ είμαστε...

_______
[1] http://www.gnome.org/
[2] http://www.kde.org/