νεος χρηστης

Κώστας Μαρματάκης marmako at gmail.com
Sun Dec 6 13:57:34 EET 2009

Στις 06-12-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 13:23 +0200, ο/η kostas papadopoulos
έγραψε:
> καλημερα ,θα ηθελα να χρησιμοποιησω καποια εκδοση linux ποια μοθ
> προτεινεται ubundu η kubundu συγχωρεστε με που δεν ξερω  υπαρχουν
> διαφορες; εχω ηδη τα win7  και θελα χωρις να βγαλω τα win7 να εχω και
> μια απο αυτες τις 2 εκδοσεις. σας ευχαριστω πολυ που με δεχτηκατε

Καλώς ήλθες.

Πρακτικά πρόκειται για την ίδια διανομή. Η διαφορά τους έγκειται ότι η
πρώτη χρησιμοποιεί για window manager το Gnome και η δεύτερη το KDE.
Όσο αφορά την εγκατάσταση με Windows, σαφώς και γίνεται.
Ρίξε μια ματιά εδώ: https://help.ubuntu.com/community/WindowsDualBoot
Πριν κάνεις οτιδήποτε πάρε backup, για τυχόν απώλεια δεδομένων.