Γραμματοσειρές των windows στο Ubuntu

Thanos pampo at freemail.gr
Sun May 10 13:17:00 EEST 2009

On 2009-05-09 22:40, Andreas Antypas wrote:
> Πράγματι, σε pdf γίνεται σχεδόν χωρίς πρόβλημα.
> Δεν νομίζετε όμως ότι μια τέτοια λύση είναι ημίμετρο;
> Μάλιστα πρέπει να δημιουργήσω ένα επιπλέον εκτυπώσιμο αρχείο, μετά να το
> διαγράψω, για να μη μου τρώει χώρο στο δίσκο, αν το ξαναχρειαστώ πάλι η
> ίδια διαδικασία κλπ.

Το πρόβλημα το είχα/έχω και εγώ μερικές φορές και το λύνω με την εξαγωγή
σε pdf.

Το να έχεις μια μη τροποποιήσιμη έκδοση του εγγράφου δεν το βλέπω και
κακό. Για παράδειγμα έστω ότι «χτυπάει» το έγγραφο του OO.o, με αυτό τον
τρόπο θα έχεις το pdf για εκτύπωση.

> Λέω σχεδόν χωρίς πρόβλημα, διότι, στη συγκεκριμένη εκτύπωση που έκανα,
> την τελευταία σειρά της 1ης σελίδα τη μετέφερε στη δεύτερη και με την
> τελευταία σειρά της 2ης σελίδας δημιούργησε τρίτη.

Κάνε προεπισκόπηση της εκτύπωσης και έλεγξε αν φαίνεται όπως θέλεις.
Πράξε ανάλογα ώστε να έρθει στα μέτρα σου.