RE: Γραμματοσειρές των windows στο Ubuntu

Andreas Antypas advocate at otenet.gr
Sat May 9 22:40:11 EEST 2009

Πράγματι, σε pdf γίνεται σχεδόν χωρίς πρόβλημα.
Δεν νομίζετε όμως ότι μια τέτοια λύση είναι ημίμετρο;
Μάλιστα πρέπει να δημιουργήσω ένα επιπλέον εκτυπώσιμο αρχείο, μετά να το
διαγράψω, για να μη μου τρώει χώρο στο δίσκο, αν το ξαναχρειαστώ πάλι η
ίδια διαδικασία κλπ.

Λέω σχεδόν χωρίς πρόβλημα, διότι, στη συγκεκριμένη εκτύπωση που έκανα,
την τελευταία σειρά της 1ης σελίδα τη μετέφερε στη δεύτερη και με την
τελευταία σειρά της 2ης σελίδας δημιούργησε τρίτη.

Συνεπώς;