filesystem and ubuntu7.10

Kontopoulos Andreas konand at otenet.gr
Wed Jan 23 17:21:41 EET 2008

Θέλω να εγκαταστήσω σε εξωτερικό σκληρό δίσκο USB 80GB W.D. to Ubuntu 7.10

(θα το τοποθετήσω αρχικά μέσα στο laptop για να κάνω την αρχική εγκατάσταση)

Ο κύριος σκληρός δίσκος είναι 160GB σε fat32 διαμόρφωση με winxp-sp2.

Με ποιο τρόπο θα μπορέσω να έχω πρόσβαση στο partition του linux από τα
windows και να

επεξεργάζομαι τα αρχεία που δημιουργήθηκαν στο λινουξ όπως text-files ?

Δεύτερον μπορεί να γίνει εγκατάσταση του ubuntu 710 σε fat32 ή ntfs
partition με ποιο τρόπο και τη προβλήματα

Δημιουργούνται από την επιλογή αυτή;

Τρίτον αν κάνω την εγκατάσταση του ubuntu  κατευθείαν στο εξωτερικό δίσκο
έχοντας τον κύριο δίσκο μέσα στο laptop

Θα υπάρξει πρόβλημα με το κρυφό partition του δίσκου (winxp-sp2 +acer
programs) ή όταν το laptop ξεκινάει χωρίς τον

Εξωτερικό δίσκο usb συνδεδεμένο.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Ανδρέας κοντόπουλος