Μήνυμα Λάθους

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Jan 22 10:01:19 EET 2008

Μην ξεχνάς Χρίστο να στέλνεις αντίγραφο και στην λίστα. Αφήνω το μήνυμα
αυτούσιο προς ενημέρωση και των υπολοίπων και «χώνω» ενδιάμεσα τα δικά
μου σχόλια.

On 2008-01-22 00:48, xristos nikolareas wrote:

> Το έλυσα το πρόβλημα αυτό και ευχαριστώ για την βοήθεια. Έκανα ότι
> ακριβώς μου έγραψε ο Μάριος μόνο που αντί να προσθέσω στην αρχή (για
> ότι πίστευα ότι δεν είναι του uBUNTU) το έσβησα. Πάντως δούλεψε. Τώρα
>  όμως έχω το εξής πρόβλημα. ενώ το Synaptic βλέπει εγκατασημένο το
> cinelerra εγώδεν μπορώ να το βρώ μέσα στις εφαρμογές. Να το
> απεγκαταστήσω και να το εγκαταστήσω μετά?

Πιθανώς να μην προσθέτει μενού. Άνοιξε ένα τερματικό και δώσε την εντολή
cinelerra και δες αν γίνεται τίποτα. Μπορείς να γράψεις cine και να
πατήσεις το Tab για να δεις τι επιλογές θα σου βγάλει. Επίσης αν θέλεις
δώσε μας και το τι επιστρέφει το παρακάτω:

	dpkg -l cinelerra

> Ξέρω τι είναι η έκδοση LTS και θα ξανακάνω εγκατάσταση όταν θα βγεί η
> επόμενη LTS. Είμαι σε ενα σεμινάριο για Linux και έχουν εγκαταστημένο
> το 6.06 LTS.

Πολύ ωραία. Ρώτησα μήπως και έχεις «ξεχαστεί» εκεί πίσω, αλλά αφού είναι
ηθελημένη επιλογή... no problem.

> Τώρα για το Firefox είναι μερικά πράγματα που είναι καλύτερα στην
> επόμενη έκδοση πχ το λεξικό που όταν προσπάθησα να το εγκαταστήσω μου
>  έγραψε ότι δεν μπορεί να εγκατασταθεί σε αυτή την έκδοση αλλά σε 2.0
>  και πάνω.
>
> Πάντως Ευχαριστώ και πάλι

Εύκολα διορθώνεται αυτό. Ο FF χρησιμοποιεί το myspell, το ίδιο λεξικό
που χρησιμοποιεί και το ΟΟ.ο. Το έχεις εγκατεστημένο; Αν όχι μέσω του
Synaptic πρόσθεσε τα πακέτα myspell-en-us, myspell-el-gr και όποια άλλα
θέλεις. Λογικά θα «προστεθούν» τα λεξικά και στον FF. Αν εγκαταστήσεις
τα πακέτα ή τα έχεις εγκατεστημένα και ακόμα δεν έχεις ορθογραφικό
έλεγχο στον FF, απάντησε σε αυτό το μήνυμα και θα σου δώσω οδηγίες για
το τι πρέπει να κάνεις.

Υπάρχει τρόπος να περάσεις και τον FF 2.0.0.x από το mozilla.org αλλά
μιας και δεν είσαι πολύ εξοικειωμένος θα πρότεινα να μην τα μπλέξεις. Αν
όμως θέλεις μπορώ να δώσω και εδώ οδηγίες.