Καλή Χρονιά

Γιώργος Τσιγκος gtsigkos at yahoo.gr
Sun Jan 13 20:03:10 EET 2008

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: On 2007-12-19 04:29, Γιώργος Τσιγκος wrote:
[...]
> Ακολούθησα και εδώ τις υποδείξεις σου, έκανα το pppoeconfig όλα
> εντάξει αλλά τα πράγματα χειροτέρεψαν. Κάθε που ανοίγω τώρα πιά ο
> firefox πάλι δεν μπορεί να συνδεθεί....

Καλή Χρονιά!

Επίσης

Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά για κάποιο λόγο μου
ξέφυγε το μήνυμά σου και ψάχνοντας κάτι τώρα στα αρχεία της λίστας
διαπίστωσα πως δεν σου απάντησε κανείς.

Τότε στενοχωρήθηκα, αλλά τώρα είμαι εξαιρετικά χαρούμενος από τη λειτουργία της λίστας. Δεν το ξαναέστειλα τότε για να μη ζαλίζω τη λίστα με τα ίδια και τα ίδια.

Για πες μας λίγο, τα χαρακτηριστικά του συστήματός σου όσο αφορά της συσκευές δικτύου. Έχεις ethernet modem/router;
Ναί

Έχεις κάρτα δικτύου;
 Οχι

Έχεις το DHCP ενεργοποιημένο στο router ή δίνεις απ' ευθείας ΙΡ;
Δεν ξέρω τι είναι αυτό.

Έχεις usb modem; Ποιο;
Οχι

Τι επιστρέφει το παρακάτω;
sudo ifconfig
Δώσε τον κωδικό του χρήστη με τον οποίο κάνεις login.
Τώρα πια το έχω ξεπεράσει το πρόβλημα. Για να ανοίξω τον Η/Υ πρέπει να είναι κλειστό το ρούτερ και να το ανοίξω μετά την εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας, Αργεί λίγο αλλά δουλεύει. Εχω μάθει και το κουμπί με τις δυό τηλεοράσεις που βρίσκεται στην πάνω μπάρα, δίπλα στην ημερομηνία. Αν και οπότε κάτι χαλάσει και δεν συνδεθώ, πατάω (με ανάποδο κλικ) αυτό το κουμπί (δείχνει   V ενεργοποίηση δικτύωσης) τo πατάω και την ακυρώνει και μετά το ξαναπατάω και κάνει πάλι ενεργοποίηση. Αυτό γίνεται (σπάνια) και στην ουσία κάνει ότι θα γινόταν αν ανοιγόκλεινα το ρούτερ.
Συνήθως είναι όλα εντάξει αρκεί να ανοίξω το ρούτερ μετά την λειτουργία έναρξης.
Ευχαριστώ για το (έστω και καθυστερημένο) ενδιαφέρον.
Το ubuntu το χρησιμοποιώ κανονικά αν και πολλές διευθύνσεις δεν μπορώ να τις ανοίξω, μεγάλο πρόβλημα και στο youtube,  αρκετές από αυτές το κολλάνε και κάνω επανεκκίνηση, πολλά κρεμάσματα ακόμη και στο Οπενοφις. Ελπίζω να καλυτερέψουν τα πράγματα όσο το προσεγγίζω και το μαθαίνω.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr