ρύθμιση modem/router

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 13 20:19:19 EET 2008

On 2008-01-13 20:03, Γιώργος Τσιγκος wrote:

> Τώρα πια το έχω ξεπεράσει το πρόβλημα. Για να ανοίξω τον Η/Υ πρέπει να
> είναι κλειστό το ρούτερ και να το ανοίξω μετά την εμφάνιση της
> επιφάνειας εργασίας, Αργεί λίγο αλλά δουλεύει. Εχω μάθει και το κουμπί
> με τις δυό τηλεοράσεις που βρίσκεται στην πάνω μπάρα, δίπλα στην
> ημερομηνία. Αν και οπότε κάτι χαλάσει και δεν συνδεθώ, πατάω (με ανάποδο
> κλικ) αυτό το κουμπί (δείχνει   V ενεργοποίηση δικτύωσης) τo πατάω και
> την ακυρώνει και μετά το ξαναπατάω και κάνει πάλι ενεργοποίηση. Αυτό
> γίνεται (σπάνια) και στην ουσία κάνει ότι θα γινόταν αν ανοιγόκλεινα το
> [...]

Όλα αυτά μου φαίνονται λίγο μπακάλικα και πολύ πιθανό να είναι και πηγή
προβλημάτων. Αν δεν σου κάνει κόπο και θέλεις να το ψάξεις, απάντησε
στις ερωτήσεις που σου θέτω στο προηγούμενο μήνυμά μου.

Υ.Γ.: Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσες να ρυθμίσεις το Yahoo! Mail να
στέλνει σε plain text και να κάνει quote το αρχικό μήνυμα διότι με τον
τρόπο που στέλνει τώρα δυσκολεύεται κάποιος να διαχωρίσει ποιος έγραψε
τι και σε τι απάντησε. Σ' ευχαριστώ...