Αρχεία bin

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jan 12 16:58:23 EET 2008

On 2007-12-19 04:29, Γιώργος Τσιγκος wrote:
[...]
> Ακολούθησα και εδώ τις υποδείξεις σου, έκανα το pppoeconfig όλα
> εντάξει αλλά τα πράγματα χειροτέρεψαν. Κάθε που ανοίγω τώρα πιά ο
> firefox πάλι δεν μπορεί να συνδεθεί. Σε κάποια συζήτηση στο λινκ που
> μου έστειλες κάποιος είχε παρόμοια προβλήματα έλεγε πως το Opera του
> δούλευε. Κατέβασα τώρα που τόμαθα και το Opera αλλά ούτε με αυτό
> γίνεται τίποτα. Κάθε που ανοίγω γράφω στο τερματικό sudo pon
> dsl-provider μου λέει εντάξει, αλλά ο firefox πάλι δεν μπορεί να
> συνδεθει. Γράφω plog βλέπω διάφορα που όμως δεν καταλαβαίνω και
> [...]

Καλή Χρονιά!

Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά για κάποιο λόγο μου
ξέφυγε το μήνυμά σου και ψάχνοντας κάτι τώρα στα αρχεία της λίστας
διαπίστωσα πως δεν σου απάντησε κανείς.

Για πες μας λίγο, τα χαρακτηριστικά του συστήματός σου όσο αφορά της
συσκευές δικτύου. Έχεις ethernet modem/router; Έχεις κάρτα δικτύου;
Έχεις το DHCP ενεργοποιημένο στο router ή δίνεις απ' ευθείας ΙΡ; Έχεις
usb modem; Ποιο;

Τι επιστρέφει το παρακάτω;

	sudo ifconfig

Δώσε τον κωδικό του χρήστη με τον οποίο κάνεις login.