Re: Permissions και Ubuntu

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Dec 26 13:46:29 EET 2007

On Dec 26, 2007 1:24 PM, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

>  Είμαι λίγο μπερδεμένος.
> Το έχω αυτόματη προσάρτηση (έχω αγγλικά).
> Όταν κάνω αποπροσάρτηση την συσκευή, το εικονίδο εξαφανίζεται. Πού μπορώ να
> το βρώ; Προσπάθησα να κάνω αποπροσάρτηση σε terminal. Δεν μπόρεσα. Μου
> γράφει λάθος εντολή unmount.
> Με προσαρτημένη την συσκευή, δεν βρήκα κάπου καρτέλλα "Προσάρτηση".
>
> Μπορείς να μου δώσεις οδηγίες πως να το κάνω;
> Ευχαριστώ.

Απο τερματικό τρέξε την εντολή "mount" . Αυτή θα σου δείξει όλες τις
συσκευές αποθήκευσης που είναι προσαρτημένες και με ποια options. Π.χ.
στο δικό μου pc τρέχοντας mount πέρνω μεταξύ άλλων:

[..]
/dev/sda1 on /media/disk type ext3 (rw,nosuid,nodev)
[..]

που μου λέει ότι ο δίσκος (εξωτερικός usb στο συγκεκριμένο παράδειγμα)
που του έχει αποδοθεί το όνομα συσκευής /dev/sda1 είναι προσαρτημένος
στη διαδρομή /media/disk, το σύστημα αρχείων του είναι ext3 και έχει
προσαρτηθεί με τις επιλογές rw, nosuid και nodev. Για το τι σημένει
κάθε μια από τις επιλογές αρκεί μια αναζήτηση πχ για nosuid στο man
της εντολής mount (τρέχεις man mount, για αναζήτηση πατάς το πλήκτρο /
και τη λέξη που θες), και αν θες περισσότερες πληροφορίες στο google.

Αν δεν μπορείς να βγάλεις άκρη μόνος σου, στείλε στη λίστα το output
της mount που αφορά τη συσκευή σου, μπας και καταλάβουμε εμείς
τιποτα...

--
Konstantinos Togias
University Of Patras