Permissions και Ubuntu

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Dec 26 13:59:50 EET 2007

Konstantinos Togias wrote:

> Απο τερματικό τρέξε την εντολή "mount" . Αυτή θα σου δείξει όλες τις
> συσκευές αποθήκευσης που είναι προσαρτημένες και με ποια options. Π.χ.
> στο δικό μου pc τρέχοντας mount πέρνω μεταξύ άλλων:
>
> [..]
> /dev/sda1 on /media/disk type ext3 (rw,nosuid,nodev)
> [..]
>
> που μου λέει ότι ο δίσκος (εξωτερικός usb στο συγκεκριμένο παράδειγμα)
> που του έχει αποδοθεί το όνομα συσκευής /dev/sda1 είναι προσαρτημένος
> στη διαδρομή /media/disk, το σύστημα αρχείων του είναι ext3 και έχει
> [...]
Ίσως αυτό θα ήταν το καλύτερο:

/dev/sda1 on / type ext3 (rw,errors=remount-ro)
proc on /proc type proc (rw,noexec,nosuid,nodev)
/sys on /sys type sysfs (rw,noexec,nosuid,nodev)
varrun on /var/run type tmpfs (rw,noexec,nosuid,nodev,mode=0755)
varlock on /var/lock type tmpfs (rw,noexec,nosuid,nodev,mode=1777)
udev on /dev type tmpfs (rw,mode=0755)
devshm on /dev/shm type tmpfs (rw)
devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
lrm on /lib/modules/2.6.22-14-generic/volatile type tmpfs (rw)
securityfs on /sys/kernel/security type securityfs (rw)
/dev/sdb1 on /media/LACIE type vfat
(rw,nosuid,nodev,shortname=mixed,uid=1000,utf8,umask=077,usefree)

Είναι όλα αυτά που βγάζει.
Το ntfs-3g είναι εγκατεστημένο.

Ευχαριστώ