Permissions και Ubuntu

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Dec 26 13:24:43 EET 2007

Είμαι λίγο μπερδεμένος.
Το έχω αυτόματη προσάρτηση (έχω αγγλικά).
Όταν κάνω αποπροσάρτηση την συσκευή, το εικονίδο εξαφανίζεται. Πού μπορώ να το βρώ; Προσπάθησα να κάνω αποπροσάρτηση σε terminal. Δεν μπόρεσα. Μου γράφει λάθος εντολή unmount.
Με προσαρτημένη την συσκευή, δεν βρήκα κάπου καρτέλλα "Προσάρτηση".

Μπορείς να μου δώσεις οδηγίες πως να το κάνω;
Ευχαριστώ.

Message: 3