Αρχεία bin

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Dec 15 21:16:55 EET 2007

Γιώργος Τσιγκος wrote:
> Γειά σας.
> Εχω ubuntu 7.10 και χρειάστηκα κάποιο πρόγραμμα να παίζει VCD αφού το
> τοτεμ δεν μπορεί ή δεν ξέρω πως μπορεί.

Χαίρετε!

Δεν συνιστάται να εγκαθιστάς προγράμματα εκτός του package manager του
συστήματός σου με το σκεπτικό πως περιπλέκονται τα πράγματα και η
διαχείριση-αναβάθμιση των πακέτων γίνεται δυσκολότερη.

Διάβασε λοιπόν πως να προσθέσεις multimedia support στο Ubuntu στις
παρακάτω σελίδες και αν δεν καταλαβαίνεις κάτι ή αντιμετωπίσεις
προβλήματα εδώ είμαστε.

https://help.ubuntu.com/7.10/musicvideophotos/C/index.html
http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu:Gutsy

> Μια που έγραψα ας ρωτήσω και κάτι άλλα. -Μόλις έβαλα το ubuntu 7.10
> και συνδέθηκα στο δίκτυο την πρώτη φορά, κατέβασε γύρω στις 130
> ενημερώσεις που δεν τις ήξερα αλλ' όμως τις δέχτηκα και τις κατέβασα.
>  Δεν ξέρω τι ήταν (πολλά ip). Εκανα καλά, ή κάτι πρέπει να διορθώσω;
> νομίζω βλέποντας και κάνοντας.

Μια χαρά έκανες! Τα πακέτα που βλέπεις πως αναβαθμίστηκαν δεν είναι
απαραίτητα και γνωστές εφαρμογές, π.χ. Firefox, Evolution, Openoffice,
κτλ. Υπάρχουν και χιλιάδες άλλα πακέτα που «τοποθετούν» στο σύστημά σου
όλες τις βιβλιοθήκες και άλλα προγράμματα που χρειάζονται για να τρέξουν
οι γνωστές εφαρμογές που επιλέγεις για εγκατάσταση.

> -Ανοίγω τον η/υ και φαίνεται το ρούτερ με όλα τα γλομπάκια αναμένα. Ο
>  firefox δεν μπορεί να συνδεθεί. Πάω και παίζω διάφορα στο
> σύστημα/διαχείριση συστήματος, -συνδέσεις ή -συστήματα (κλικ στην
> επαφή, ΟΚ, κ.α. τέτοια). Δεν κάνω πάντα το ίδιο, μια φορά κάτι πιάνει
>  μια άλλη το ίδιο δεν πιάνει, πάντως μετά από κάποιες απλές
> προσπάθειες (κλικ, ΟΚ) τα καταφέρνω. Ξέρει κάποιος τι γίνεται; τι να
> κάνω;

Αν κατάλαβα καλά έχεις ένα router και ο υπολογιστής σου είναι
συνδεδεμένος με ethernet, σωστά; Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη αρκεί να
βεβαιωθείς πως η κάρτα δικτύου σου αναγνωρίζεται. Ρίξε μια ματιά στο
παρακάτω. Αν σκαλώσεις κάπου απάντησε με τα συγκεκριμένα βήματα που
έκανες και τι μηνύματα λάθους παίρνεις ή ποιο είναι το πρόβλημα.

https://help.ubuntu.com/7.10/internet/C/index.html