Αρχεία bin

Γιώργος Τσιγκος gtsigkos at yahoo.gr
Sat Dec 15 20:10:49 EET 2007

Γειά σας.
Εχω ubuntu 7.10 και χρειάστηκα κάποιο πρόγραμμα να παίζει VCD αφού το τοτεμ δεν μπορεί ή δεν ξέρω πως μπορεί. Εψαξα και βρήκα το
realplay-10.0.9.809-linux-2.2-libc6-gcc32-i586.bin & το τhxplay-1.0.9.816-linux-2.2-libc6-gcc32-i586.bin τα οποία και κατέβασα στο /Home/egv. Δεν μπορώ να τα πάω, με σύρσιμο, στον κατάλογο /ΒΙΝ (μου γράφει πως δεν έχω δικαίωμα). Εκεί που είναι δεν κάνουν τίποτα. Οποτε τους κάνω κλικ ή διπλο κλικ με ρωτάει με ποιό πρόγραμμα να τα ανοίξει. ποιο κι αν έβαλα έγραψε πως δεν αναγνωρίζει αυτό το Φορματ. Αφού είναι εκτελέσιμα αρχεία πως εκτελούνται;
Μια που έγραψα ας ρωτήσω και κάτι άλλα.
-Μόλις έβαλα το ubuntu 7.10 και συνδέθηκα στο δίκτυο την πρώτη φορά, κατέβασε γύρω στις 130 ενημερώσεις που δεν τις ήξερα αλλ' όμως τις δέχτηκα και τις κατέβασα. Δεν ξέρω τι ήταν (πολλά ip). Εκανα καλά, ή κάτι πρέπει να διορθώσω; νομίζω βλέποντας και κάνοντας.
-Ανοίγω τον η/υ και φαίνεται το ρούτερ με όλα τα γλομπάκια αναμένα. Ο firefox δεν μπορεί να συνδεθεί. Πάω και παίζω διάφορα στο σύστημα/διαχείριση συστήματος, -συνδέσεις ή -συστήματα (κλικ στην επαφή, ΟΚ, κ.α. τέτοια). Δεν κάνω πάντα το ίδιο, μια φορά κάτι πιάνει μια άλλη το ίδιο δεν πιάνει, πάντως μετά από κάποιες απλές προσπάθειες (κλικ, ΟΚ) τα καταφέρνω. Ξέρει κάποιος τι γίνεται; τι να κάνω;

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr