Θέμα: Re: Αρχεία bin

Γιώργος Τσιγκος gtsigkos at yahoo.gr
Wed Dec 19 04:29:07 EET 2007

 Γιώργος Τσιγκος wrote:
> Γειά σας.
> Εχω ubuntu 7.10 και χρειάστηκα κάποιο πρόγραμμα να παίζει VCD αφού το
> τοτεμ δεν μπορεί ή δεν ξέρω πως μπορεί.

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:
Χαίρετε!

Δεν συνιστάται να εγκαθιστάς προγράμματα εκτός του package manager του
συστήματός σου ...... Διάβασε λοιπόν πως να προσθέσεις multimedia support στο Ubuntu στις
παρακάτω σελίδες και αν δεν καταλαβαίνεις κάτι ή αντιμετωπίσεις
προβλήματα εδώ είμαστε.

https://help.ubuntu.com/7.10/musicvideophotos/C/index.html
http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu:Gutsy

Κατ' αρχή, ευχαριστώ για τα πρώτα, αλλά συνεχίζω να μη μπορώ να δώ VCD, παρότι πήγα στο Εφαρμογές/Προσθαφαίρεση και εγκατέστησα Κaffeinne  (Υπήρχε εκεί και εγκατεστάθη παρ' ότι λέει ότι είναι KDE ) που δεν δείχνει τίποτα, ούτε DVD ούτε βιντεάκια από το σκληρό.  (Γράφει : No plugin found to handle this resource (dvd://). ...xine couldn't find  demux for  (dvd://) ...xine found input plugin :DVD Navigator). Ετσι, δεν δούλεψε ούτε αυτό.Ακολουθώντας κάποιο από τα λινκ που μου πρότεινες βρήκα το gzine. Το κατέβασα και αυτό. Στις οδηγίες του λινκ που με παρέπεμψες έλεγε να βάλω το gzine και τρεις βιβλιοθήκες εκ των οποίων τη                     libdvdplay0 δεν τη βρήκα με το synaptic manager και δεν την τοποθέτησα. Πάντως έκανα τα υπόλοιπα και τώρα το gzine βγάζει το εξής :   No demuxer found - stream format not recognised.

> Μια που έγραψα ας ρωτήσω και κάτι άλλα. -Μόλις έβαλα το ubuntu 7.10
> και συνδέθηκα στο δίκτυο την πρώτη φορά, κατέβασε γύρω στις 130
> ενημερώσεις

Μια χαρά έκανες!

Ευτυχώς

> -Ανοίγω τον η/υ και φαίνεται το ρούτερ με όλα τα γλομπάκια
 αναμένα.

Τώρα που είμαι συνδεδεμένος το γλομπάκι PPP δεν ανάβει.
Οταν είχα windows άναβε. Τώρα, αν ανάψει, δεν συνδέομαι.

>  Ο firefox δεν μπορεί να συνδεθεί. Πάω και παίζω διάφορα στο
> σύστημα/διαχείριση συστήματος, -συνδέσεις ή -συστήματα (κλικ στην
> επαφή, ΟΚ, κ.α. τέτοια). Δεν κάνω πάντα το ίδιο, μια φορά κάτι πιάνει
>  μια άλλη το ίδιο δεν πιάνει, πάντως μετά από κάποιες απλές
> προσπάθειες (κλικ, ΟΚ) τα καταφέρνω. Ξέρει κάποιος τι γίνεται; τι να
> κάνω;

Αν κατάλαβα καλά έχεις ένα router και ο υπολογιστής σου είναι
συνδεδεμένος με ethernet, σωστά; Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη αρκεί να
βεβαιωθείς πως η κάρτα δικτύου σου αναγνωρίζεται. Ρίξε μια ματιά στο
παρακάτω. Αν σκαλώσεις κάπου απάντησε με τα συγκεκριμένα βήματα που
έκανες και τι μηνύματα λάθους παίρνεις ή ποιο είναι το πρόβλημα.

https://help.ubuntu.com/7.10/internet/C/index.html

Ακολούθησα και εδώ τις υποδείξεις σου, έκανα το pppoeconfig όλα εντάξει αλλά τα πράγματα χειροτέρεψαν. Κάθε που ανοίγω τώρα πιά ο firefox πάλι δεν μπορεί να συνδεθεί. Σε κάποια συζήτηση στο λινκ που μου έστειλες κάποιος είχε παρόμοια προβλήματα έλεγε πως το Opera του  δούλευε. Κατέβασα τώρα που τόμαθα και το Opera αλλά ούτε με αυτό γίνεται τίποτα. Κάθε που ανοίγω γράφω στο τερματικό sudo pon dsl-provider μου λέει εντάξει, αλλά ο firefox πάλι δεν μπορεί να συνδεθει. Γράφω plog βλέπω διάφορα που όμως δεν καταλαβαίνω και δυστυχώς δεν τα έσωσα να σας τα μεταφέρω.
 Ξαναρχίζω όπως πριν.
 Πάω και παίζω διάφορα στο  σύστημα/διαχείριση συστήματος, -συνδέσεις ή -συστήματα (κλικ στην
> επαφή, ΟΚ, κ.α)
       Πάω στο σύστημα/διαχείριση συστήματος/εργαλεία δικτύου βλέπω συσκευή δικτύου Διεπαφή Loopback (lo) το γυρίζω στη Διεπαφή Ethernet το κλείνω δεν γίνεται τίποτα.Το ξανανοίγω πάλι η  Διεπαφή Loopback (lo)  απελπίζομαι. Αναβοσβήνω δυό-τρεις φορές το ρούτερ κάνοντας στα ενδιάμεσα πάλι τα ίδια και κάποια στιγμή λίγο πριν αυτοκτονήσω γίνεται η σύνδεση δεν ξέρω πως. Μπορεί να θέλει μισή με μιά ώρα να ζεσταθεί. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε κάπως;

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr