δυο Ubuntu ερωτήσεις

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Dec 3 00:32:37 EET 2007

Αν και δεν είμαι ακριβώς αρχάριος στο linux, είμαι αρχάριος στο ubuntu. Είπα
να δοκιμάσω το Gutsy στον "home server" μου, και οι εντυπώσεις είναι άκρως
θετικές. Έχω όμως 2 γρήγορες ερωτήσεις, αν μπορεί κάποιος ας με διαφωτίσει:

(α) Πως ρυθμίζω τη γραμματοσειρά στην κονσόλα? (Όχι σε τερματικό σε γραφικό
περιβάλλον αλλά στις 6 κονσόλες (Alt-F1 ως Alt-F6)). Η default γραμματοσειρά
στο gutsy δείχνει καρδούλες αντί για ελληνικούς χαρακτήρες, κι αν έχεις
επιλέξει τα ελληνικά σαν γλώσσα συστήματος δε μπορείς ούτε το apt-get να
δουλέψεις.

Δοκίμασα με την consolechars -f /usr/share/consolefonts/GreekFixed18.psf.gz
και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο, μόνο που δεν κρατάει! Που μπορώ να το
ρυθμίσω ώστε αυτή να είναι η βασική γραμματοσειρά της κονσόλας?

(Εννοείται πως τα locales είναι εντάξει, και βλέπω ελληνικά παντού στα X. Και
φυσικά κοίταξα τις οδηγίες του djart.)

(β) Πως μπορώ να το ρυθμίσω να σηκώνει το ασύρματο δίκτυο κατά το boot? Η
κάρτα μου δουλεύει με το rt61 driver (χωρίς NetworkManager - δεν
υποστηρίζεται), το module φορτώνεται κανονικά, όμως κάθε φορά μετά το boot
χρειάζεται να δίνω:
sudo ifconfig wlan0
sudo iwlist wlan0 scan
sudo dhclient wlan0
Που μπορώ να του πω να κάνει μόνο του τη δουλειά αυτή κατά το boot?

Ευχαριστώ πολύ!
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"