Linux σε Pentium MMX

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Nov 22 14:46:33 EET 2007

On 2007-11-20 10:36, Θωμάς wrote:
> Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το ποια διανομή θα επιλέγατε να
> εγκαταστήσετε σε Pentium MMX 200 ή 266MHz. Το μέγεθος της Ram δεν το
>  γνωρίζω ακόμα, πάντως αυτή τη στιγμή τρέχουν Win 2000.
> Προσανατολίζομαι ανάμεσα σε Fedora, επειδή "το γνωρίζω" και Ubuntu.
> Τα συγκεκριμένα pc, περίπου 20, θα εγκατασταθούν σε δημοτικό σχολείο
> και θα είναι μέρος δικτύου.

Ναι μεν το Xubuntu είναι ελαφρύ σε σχέση με το Ubuntu/Kubuntu αλλά και
πάλι είναι μια διανομή που έρχεται ρυθμισμένη για να διευκολύνει τον
χρήστη στην εγκατάσταση και την χρήση των περιφερειακών του, πράγμα που
σημαίνει πως όλο και κάτι παραπάνω θα φορτώνει που ίσως να μην
χρειάζεται. Ορθότερη μου φαίνεται η σκέψη να ξεκινήσεις από ένα Debian
με εγκατάσταση του βασικού συστήματος και από εκεί και πέρα να περάσεις
μόνο τα πακέτα που θέλεις.

Δεν είμαι και ειδικός αλλά πολλές από της «μικρές» διανομές ακόμα
χρησιμοποιούν τον 2.4.x kernel διότι ο 2.6.x έχει αρκετά μεγαλύτερες
απαιτήσεις. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια διανομή που να έχει ακόμα
2.4.x και να έχει κανονικά ενημερώσεις, αλλά θα μπορούσες π.χ. να
εγκαταστήσεις το Damn Small Linux και να προσθέσεις ότι θέλεις από τα
repositories του Debian κρατώντας απλά τον 2.4.x kernel. Δεν ξέρω κατά
πόσο η πρότασή μου υλοποιείται στην πράξη αλλά απ' ότι βλέπω υπάρχει ένα
αρκετά ενεργό forum για το DSL στο οποίο θα βρεις πληροφορίες.

http://damnsmalllinux.org/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi