Re: δυο Ubuntu ερωτήσεις

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Dec 3 01:20:12 EET 2007

On Dec 3, 2007 12:32 AM, Theodore Lytras <thlytras at gmail.com> wrote:
> [...]
> περιβάλλον αλλά στις 6 κονσόλες (Alt-F1 ως Alt-F6)). Η default γραμματοσειρά
> στο gutsy δείχνει καρδούλες αντί για ελληνικούς χαρακτήρες, κι αν έχεις
> επιλέξει τα ελληνικά σαν γλώσσα συστήματος δε μπορείς ούτε το apt-get να
> δουλέψεις.
>
> Δοκίμασα με την consolechars -f /usr/share/consolefonts/GreekFixed18.psf.gz
> και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο, μόνο που δεν κρατάει! Που μπορώ να το
> ρυθμίσω ώστε αυτή να είναι η βασική γραμματοσειρά της κονσόλας?
>
> (Εννοείται πως τα locales είναι εντάξει, και βλέπω ελληνικά παντού στα X. Και

Γι' αυτό δεν έχω ιδέα, και μια πρόχειρη αναζήτηση στο google δεν μου
φάνηκε να φέρνει κάτι σχετικό. Ίσως να ψάξεις λίγο πιο προσεκτικά στο
google για "ubuntu change condole font", "ubuntu set console font" ή
και "debian set console βρεις κάτι σχετικό. Μια quick 'n' dirty hackia
πάντως θα ήταν να προσθεσεις την εντολή

consolechars -f /usr/share/consolefonts/GreekFixed18.psf.gz

πριν το τέλος του αρχείου /etc/rc.local .

> (β) Πως μπορώ να το ρυθμίσω να σηκώνει το ασύρματο δίκτυο κατά το boot? Η
> κάρτα μου δουλεύει με το rt61 driver (χωρίς NetworkManager - δεν
> υποστηρίζεται), το module φορτώνεται κανονικά, όμως κάθε φορά μετά το boot
> χρειάζεται να δίνω:
> sudo ifconfig wlan0
> sudo iwlist wlan0 scan
> sudo dhclient wlan0
> Που μπορώ να του πω να κάνει μόνο του τη δουλειά αυτή κατά το boot?

Κοίταξες την εφαρμογή  "Ρυθμίσεις δικτύου" που είναι προσβάσιμη από το
μενού του Gnome Σύστημα -> Διαχείριση συστήματος -> Δίκτυο ή από
τερματικό με

sudo network-admin

; Από εκεί μπορείς να ρυθμίσεις την ασύρματη σύνδεση. Αν πάλι θες να
πειράξεις τις ρυθμίσεις με το χέρι (δεν προτείνεται), το αντίστοιχο
αρχείο ρυθμίσεων είναι το /etc/network/interfaces

> Ευχαριστώ πολύ!
> Θοδωρής

Ελπίζω να βοήθησα. Επίσης, για σχετικές με ubuntu ερωτήσεις μπορείς να
στέλνεις και στην λίστα ubuntu-gr
(http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/MailingList).

--
Konstantinos Togias