Egatastash modem kai fax

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 26 20:23:14 EEST 2007

On 2007-09-26 20:09, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

> Νομίζω το είχα γράψει και παλιότερα. Δεν ξέρω τον ακριβή τύπο των modem.
> Όμως μπορώ να σας πώ τα τσιπάκια:
>
> 1. Αυτό που έχω τώρα είναι το PCtel με τσιπάκι PCT789T-C1 (μήνυμα λάθους
> Error: dial command failed). Είχα ακολουθήσει οδηγίες από το
> https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/Intel536EP

Αυτό το modem είναι Winmodem :-(

"PCTel HSP MicroModem 56 ..."

Όπου βλέπεις το HSP σημαίνει πως το modem σου δεν είναι κανονικό, full
RS-232 modem, αλλά χρειάζεται υποστήριξη από το λογισμικό ακόμα και για
τα πιο απλά πράγματα.

Η σελίδα https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/Intel536EP
περιγράφει πώς να στήσεις οδηγούς για ένα διαφορετικό τύπο από Winmodem,
οπότε λογικό είναι να μην παίξουν οι οδηγίες που είδες εκεί.

Οι οδηγίες για PCTel modems είναι εδώ:

    https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/PcTel

> 2. Αυτό που είχα παλιότερα ήταν ένα Tornado εσωτερικό με τσιπάκι
> DQ82536EP της INTEL (μήνυμα λάθους Error: sync: modem not responding)
> είχα ακολουθήσει οδηγίες από το

Πάλι modem που χρειάζεται υποστήριξη από το λογισμικό για να κάνει ακόμα
και βασικές λειτουργίες.  Η Intel δίνει οδηγούς και οδηγίες εγκατάστασης
εδώ:

    http://modem.free-driver-download.com/Intel/14592/Intel-536EP-V.92-Modem-Chipset-Driver-4.62-Linux.html

Αλλά αυτές είναι βλακείες, θα έπρεπε η ίδια η Intel να δώσει τον οδηγό
στην ομάδα που φτιάχνει το Linux για να μην χρειάζονται τέτοιες
χειροκίνητες δουλειές :-)

> 3. Αυτό που δεν έχω βάλει έχει τσιπάκι Motorola και γράφει επάνω
>
> 66412-51
> LTR27312A-0.6
> 0032
>
> Ποί συμφέρει να βάλω (από άποψη ευκολίας εγκατάστασης;

Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google, δε βρίσκει τίποτα.

Σώθηκες :(