Egatastash modem kai fax

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Sep 26 21:30:57 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> [...]
> οπότε λογικό είναι να μην παίξουν οι οδηγίες που είδες εκεί.
>
> Οι οδηγίες για PCTel modems είναι εδώ:
>
>     https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/PcTel

> Πάλι modem που χρειάζεται υποστήριξη από το λογισμικό για να κάνει ακόμα
> και βασικές λειτουργίες.  Η Intel δίνει οδηγούς και οδηγίες εγκατάστασης
> εδώ:
>
>     http://modem.free-driver-download.com/Intel/14592/Intel-536EP-V.92-Modem-Chipset-Driver-4.62-Linux.html
>
> Αλλά αυτές είναι βλακείες, θα έπρεπε η ίδια η Intel να δώσει τον οδηγό
> στην ομάδα που φτιάχνει το Linux για να μην χρειάζονται τέτοιες

Και εγώ μου φαίνεται γράφω βλακίες. Η πρώτη διεύθυνση που έδωσα είναι
για το 2ο modem ενώ η 2η διεύθυνση για το πρώτο modem.
Απλά μάλλον μπερδεύτηκα από την χρονολογική σειρά που τα είχα
εγαταστήσει. Αλλά μάλλον το καταλάβατε "όσοι ασχοληθήκατε".
Επομένως όλα τα modem που έβαλα είναι για σούτι...

> Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google, δε βρίσκει τίποτα.
>
> Σώθηκες :(

Νομίζω στα windows έτρεχε ως SM56 ή κάπως έτσι.

Βρήκα και ένα εξωτερικό σε USB, το USRobotics (model5633).
Το μόνο κακό είναι η συνδεσμολογία του. Πρέπει να βάλω ένα Τ στο
splitter του ADSL.

Μπορούμε να κάνουμε κάτι με αυτό;

Επίσης ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα με τους drivers που εγκατέστησα
ήδη. Αν χρειάζεται να τους απεγκαταστλησω, πείτε μου πως.

Πάντως θα προτιμούσα εσωτερικό για λιγότερη σκόνη ;-)

Στάθης