Egatastash modem kai fax

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Sep 26 20:09:10 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Ωραία.  Κι έκανες το ίδιο με τα Windows.
>
> Το κακό είναι ότι ένας "τυχαίος" driver που έχει γράψει κάποιος, κάποτε,
> δε μπορεί να είναι το ίδιο σταθερός με ένα driver που είναι ήδη μέρος
> του λειτουργικού.

> Αν μου πεις ακριβή μοντέλα από τα modem, μπορούμε να κοιτάξουμε στη
> λίστα με τα υποστηριζόμενα modems του Linux, για περισσότερες
> πληροφορίες.
>
> Εγώ π.χ. έχω ένα serial RS-232 modem που παίζει εδώ και τουλάχιστον 10
> χρόνια με:
>
> 	Linux
> 	BSD
> [...]
Νομίζω το είχα γράψει και παλιότερα. Δεν ξέρω τον ακριβή τύπο των modem.
Όμως μπορώ να σας πώ τα τσιπάκια:

1. Αυτό που έχω τώρα είναι το PCtel με τσιπάκι PCT789T-C1 (μήνυμα λάθους
Error: dial command failed). Είχα ακολουθήσει οδηγίες από το
https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/Intel536EP
2. Αυτό που είχα παλιότερα ήταν ένα Tornado εσωτερικό με τσιπάκι
DQ82536EP της INTEL (μήνυμα λάθους Error: sync: modem not responding)
είχα ακολουθήσει οδηγίες από το
3. Αυτό που δεν έχω βάλει έχει τσιπάκι Motorola και γράφει επάνω

66412-51
LTR27312A-0.6
0032

Ποί συμφέρει να βάλω (από άποψη ευκολίας εγκατάστασης;