ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 23 21:47:06 EEST 2007

On 2007-09-23 14:34, Xristos Nikolareas wrote:
[...]
> Ωστόσο πρέπει να σας πω ότι στην αρχή όταν Bootαρη μου βγάζει ένα μήνυμα
> λάθους (όπως και τα προηγούμενα και είχα ξεχάσει να το αναφέρω) που δεν
> προλαβαίνω να το διαβάσω και δεν ξέρω άν το βγάζει επαιδή δεν έχω ορίσει
> ./ και /home και /εικονική μνήμη γιατί ο δίσκος περιέχει τα α)XP, β)
> αποθηκευτικό χώρο, γ) το Ubuntu Studio και δ) την εικονική μνήμη και δεν
> μπορεί από ότι μου λέει να πάρει και άλλη προσάρτηση.

Κάπου στο μενού -το που ακριβώς δεν γνωρίζω- υπάρχει μια επιλογή για
"μηνύματα συστήματος" ή "system messages/logs". Μέσα από εκεί μπορείς να
δεις τα μηνύματα που σου βγάζει κατά την εκκίνηση. Κάποιος με Ubuntu και
αυτό το εργαλείο ίσως μπορεί να δώσει λεπτομερείς οδηγίες. Αν βρεις τα
μηνύματα αυτά θα μπορούσαμε ακριβώς να καταλάβουμε ποιο είναι το
πρόβλημα μιας και αυτά που αναφέρεις είναι ασαφή.

> Τέλος πάντων για την ιστορία πρέπει να σας αναφέρω ότι εγκατέστησα το
> cinelerra ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΑΘΟΥΣ.... Κάποιος νομίζω
> ότι μου κάνει πλάκα και παίζει με τα νεύρα... Θα σας ενημερώσω για τα
> οτι νεώτερο.

Νομίζω πως αυτό το θέμα το συζητήσαμε διεξοδικά και έχουν δοθεί
αναλυτικές οδηγίες από τον Γιώργο Κεραμίδα για το πως να κάνεις την
ρύθμιση να ενεργοποιείται σε κάθε εκκίνηση του υπολογιστή. Αν σε
μπερδεύει το nano ακολούθησε την δική μου πρόταση με το gedit.