ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Xristos Nikolareas nikolareas at hol.gr
Sun Sep 23 14:34:38 EEST 2007

Παιδιά μισό λεπτό. Δεν ξέρω που σας άφησα άλλα πήγα να κάνω update από
Ubuntu σε Ubuntu Studio και δεν μπορούσα να κάνω boot. Σπάσαν τα νεύρα
μου όπως καταλαβαίνετε και αναγκάστηκα να ξανακάνω φορμάτ τον ΗΥ.
Πανικοβλήθηκα γιατί στο συγκεκριμένο PC έχω κάνει partition τον δίσκο
και φοβήθηκα μην χάσω το υλικό που έχω στα Win XP.  Ευτυχώς τα κατάφερα
και δεν έχασα τιποτα. Και αφού εγκατέστησα 2 φορές το Ubuntu Studio (για
να μην κάνω καμιά χαζομάρα πάλι και στο επόμενο update μου
ξανακρασάρει), νάμαι πάλι επι των επάλξεων. Έτσι όπως καταλαβαίνετε
ξαναρχίζω από την αρχή. Θα κάνω πρώτα τα βασικά και θα σας ενημερώσω.
Ωστόσο πρέπει να σας πω ότι στην αρχή όταν Bootαρη μου βγάζει ένα μήνυμα
λάθους (όπως και τα προηγούμενα και είχα ξεχάσει να το αναφέρω) που δεν
προλαβαίνω να το διαβάσω και δεν ξέρω άν το βγάζει επαιδή δεν έχω ορίσει
./ και /home και /εικονική μνήμη γιατί ο δίσκος περιέχει τα α)XP, β)
αποθηκευτικό χώρο, γ) το Ubuntu Studio και δ) την εικονική μνήμη και δεν
μπορεί από ότι μου λέει να πάρει και άλλη προσάρτηση. Τέλος πάντων για
την ιστορία πρέπει να σας αναφέρω ότι εγκατέστησα το cinelerra ΚΑΙ
ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΑΘΟΥΣ.... Κάποιος νομίζω ότι μου κάνει πλάκα
και παίζει με τα νεύρα... Θα σας ενημερώσω για τα οτι νεώτερο.