ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 23 22:51:29 EEST 2007

On 2007-09-23 14:34, Xristos Nikolareas <nikolareas at hol.gr> wrote:
> [...]
> Πανικοβλήθηκα γιατί στο συγκεκριμένο PC έχω κάνει partition τον δίσκο
> και φοβήθηκα μην χάσω το υλικό που έχω στα Win XP.  Ευτυχώς τα
> κατάφερα και δεν έχασα τιποτα. Και αφού εγκατέστησα 2 φορές το Ubuntu
> Studio (για να μην κάνω καμιά χαζομάρα πάλι και στο επόμενο update μου
> ξανακρασάρει), νάμαι πάλι επι των επάλξεων. Έτσι όπως καταλαβαίνετε
> ξαναρχίζω από την αρχή. Θα κάνω πρώτα τα βασικά και θα σας ενημερώσω.
> Ωστόσο πρέπει να σας πω ότι στην αρχή όταν Bootαρη μου βγάζει ένα
> μήνυμα λάθους (όπως και τα προηγούμενα και είχα ξεχάσει να το αναφέρω)

Όλα τα μηνύματα εκκίνησης του Linux γράφονται και στο αρχείο:

    /var/log/messages

Δοκίμασε να ψάξεις εκεί για το μήνυμα που "χάνεις", ή βάλε κάπου ένα
αντίγραφο του αρχείου για να το κοιτάξουμε κι εμείς.

> Τέλος πάντων για την ιστορία πρέπει να σας αναφέρω ότι εγκατέστησα το
> cinelerra ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΑΘΟΥΣ.... Κάποιος νομίζω ότι
> μου κάνει πλάκα και παίζει με τα νεύρα... Θα σας ενημερώσω για τα οτι
> νεώτερο.

Ξέχασες να ξαναγράψεις ποιό είναι το μήνυμα λάθους.  Κάποιος που
διαβάζει το παραπάνω μήνυμα και ΔΕΝ έχει παρακολουθήσει τη συζήτηση από
την αρχή (π.χ. εγώ) δε μπορεί να σε βοηθήσει χωρίς καν το μήνυμα.