αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Fri Aug 31 12:36:02 EEST 2007

Στις 31-08-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 12:33 +0300, ο/η Thanos έγραψε:
> Χαίρεται!
>
> Το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό αλλά όλο ανέβαλα την "αναφορά" του στην
> λίστα με το σκεπτικό "ιδέα σου θα είναι Θάνο..." ή "μα δεν μπορεί..."
> και άλλα τέτοια.
>
> Έχω παρατηρήσει όμως το εξής πρόβλημα. Οι ιστοσελίδες του ΤΕΕ
> [http://www.tee.gr] (σε ποσοστό 100% των προσπαθειών) και του ΟΠΑΠ
> [http://www.opap.gr] (σε τουλάχιστο 80% των προσπαθειών) δεν είναι
> προσβάσιμες από υπολογιστή που τρέχει Linux. Ο browser
> (Firefox/Iceweasel, Konqueror και Nautilus) δίνουν λήξη προθεσμίας
> [...]
Σε εμένα με Iceweasel 2.0.0.6 και Sidux 2007-2 ανοίγουν μια χαρά. Μια
μικρή καθυστέρηση μόνο στο άνοιγμα του ΟΠΑΠ.
Μήπως πρέπει να τσεκάρεις το /etc/resolv.conf; Να τι έχω στο δικό μου:

nameserver 194.219.227.1
nameserver 193.92.150.3

Βάλε αυτούς τους servers και ξαναδοκίμασε.

--Δ