αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Aug 31 12:33:35 EEST 2007

Χαίρεται!

Το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό αλλά όλο ανέβαλα την "αναφορά" του στην
λίστα με το σκεπτικό "ιδέα σου θα είναι Θάνο..." ή "μα δεν μπορεί..."
και άλλα τέτοια.

Έχω παρατηρήσει όμως το εξής πρόβλημα. Οι ιστοσελίδες του ΤΕΕ
[http://www.tee.gr] (σε ποσοστό 100% των προσπαθειών) και του ΟΠΑΠ
[http://www.opap.gr] (σε τουλάχιστο 80% των προσπαθειών) δεν είναι
προσβάσιμες από υπολογιστή που τρέχει Linux. Ο browser
(Firefox/Iceweasel, Konqueror και Nautilus) δίνουν λήξη προθεσμίας
σύνδεσης σε όποια διανομή και αν έχω δοκιμάσει (Debian, Ubuntu και
αρκετά LiveCDs). Με Windows και Firefox/Opera 1-2 λεπτά πριν ή μετά την
δοκιμή με το Linux πάντα δουλεύει μια χαρά.

Είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι στους servers/ιστοσελίδες των παραπάνω που
να μην επιτρέπουν (μάλλον από αμέλεια) την είσοδο σε υπολογιστές με
Linux; Αν δεν μπορεί να απαντηθεί αυτό, τουλάχιστο κάποιος να
επιβεβαιώσει αυτά που λέω για να ξέρω αν το πρόβλημα είναι σε εμένα ή
είναι γενικό.

Ευχαριστώ...