αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Aug 31 12:55:46 EEST 2007

On 2007-08-31 12:36, Dimitris Kalamaras wrote:
> Στις 31-08-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 12:33 +0300, ο/η Thanos έγραψε:
[...]
> Σε εμένα με Iceweasel 2.0.0.6 και Sidux 2007-2 ανοίγουν μια χαρά. Μια
> μικρή καθυστέρηση μόνο στο άνοιγμα του ΟΠΑΠ.
> Μήπως πρέπει να τσεκάρεις το /etc/resolv.conf; Να τι έχω στο δικό μου:
>
> nameserver 194.219.227.1
> nameserver 193.92.150.3
>
> Βάλε αυτούς τους servers και ξαναδοκίμασε.

Γεια σου Δημήτρη...

Οι nameservers που αναφέρεις διαφέρουν για τον κάθε provider. Αυτοί που
αναφέρεις είναι της Forthnet και τυχαίνει να έχω και εγώ Forthnet οπότε
έχουμε τους ίδιους.

Αν ήταν πρόβλημα των DNS δεν θα έπρεπε να έχω πρόβλημα και στα Windows
(νομίζω τις ίδιες ρυθμίσεις έχω και εκεί);