ttf-opensymbol

excellent excellen at otenet.gr
Wed Jul 11 13:26:59 EEST 2007

On Wed, 2007-07-11 at 10:27 +0300, Thanos wrote:
> On 2007-07-11 00:38, excellent wrote:

Καλημέρα,
Να διευκρινίσω ότι τώρα αυτό το πρόβλημα με τον υπολογιστή που ανέφερα
στο πρώτο μήνυμά μου δεν το έχω μιας και έκανα format.

> Σε Debian testing με ΟΟ.ο 2.04 έχω το ttf-opensymbol 2.0.4.dfsg.2-7etch
> και όλα δουλεύουν ρολόι.

Αυτό ακριβώς έχω και εγώ (2.0.4.dfsg.2-7etch), αλλά σε stable (etch) και
πίστεψέ με δεν είναι όλα μια χαρά...
> Τι μήνυμα λάθους σου βγάζει;
Αν δεν κάνω λάθος, όταν προσπαθούσα να το αφαιρέσω έβγαζε:
dpkg: error processing ttf-opensymbol (--remove):
subprocess post-removal script returned error exit status 20
ttf-opensymbol

> Αν δεν κάνω λάθος χθες υπήρχαν κάποιες αναβαθμίσεις στα πακέτα του ΟΟ.ο
> και στο ttf-opensymbol. Μπορεί κάτι να έγινε με τα dependancies και να
> έχεις αυτό το πρόβλημα.

Κοίτα... Θέλω να μου πεις αν αυτό σου είναι εύκολο, αν όντως έγινε αυτή
η αναβάθμιση που λες, γιατί έχω βαρεθεί να βγάζω και να ξαναβάζω το
Linux...